
برگزار کننده

شماره تماس
9103-4208(021)
مکان برگزاری
بصورت مجازی از طریق پلتفرم eseminar
مخاطبین:
کارآفرینان و فعالان تجاری
بازرگانان و اعضای محترم اتاق های بازرگانی
صنعت گران
سرمایه گذاران
علاقه مندان به کارآفرینی و کسب وکار
اطلاعات وبینار
استارت آپ (به انگلیسی: Startup یا Start-up) که فرهنگستان زبان و ادب فارسی معادل فارسی «نوآفرین» و «شرکت نوآفرین» در نظر گرفته است در وبسایتها و منابع اینترنتی، تعاریف مختلفی برای تبیین مفهوم استارتآپ و اصول و مبانی مربوط به آن ارائه گردیده است.
در حال حاضر رشد شرکتهای استارتاپی در دنیای صنعت و تجارت بر کسی پوشیده نیست ولی از سوی دیگر استارتآپها مسایل و چالشهای مختص خویش را دارند. کمیسیون استارتآپهای اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با همکاری مدرسه کسب و کار( اتاق بازرگانی تهران و دانشگاه صنعتی امیر کبیر) به منظور آشنایی فعالان تجاری و بازرگانان و اعضای محترم اتاق مشترک با مفهوم استارت آپها، چالشها، نحوه سرمایهگذاری و فرصتهای پیش رو برگزار می نماید.
اساتید و سخنرانان وبینار آشنایی با استارت آپ:
دکتر علی زواشکیانی
- رئیس کمیسیون استارتآپهای اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه
موضوع سخنرانی: چگونه به طور موثر سرمایهگذاری جسورانه انجام بدهیم!
مهندس محمدرضا بحرینیان
- دبیرکمیسیون استارتآپهای اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه
موضوع سخنرانی: آشنایی با تعریف استارتاپ، ویژگیهای اکوسیستم استارتاپی و روندهای پیش روی آنها
مهندس مهدی اسکویی
- مدیر اجرائی شتابدهنده تریگ آپ
موضوع سخنرانی: شتابدهندهها، مراکز کارآفرینی و خدماتی که آنها به بازیگران اکوسیستم استارتاپی میدهند.
سرفصلهای وبینار:
- آشنایی با تعریف استارتاپ، ویژگیهای اکوسیستم استارتاپی و روندهای پیش روی آنها
- سرمایه گذاری خطرپذیر، نمونه های داخلی موفق، و نحوه ورود به عرصه سرمایه گذاریهای خطرپذیر
- شتابدهنده ها، مراکز کارآفرینی و خدمات آنها به بازیگران اکوسیستم استارتاپی