وبینار آشنایی با استارتاپ‌ها، کسب‌وکارهای نوین و نحوه سرمایه‌گذاری در آن‌ها

زمان برگزاری رویداد: یکشنبه 26 بهمن
ساعت: 17 تا 19

برگزار کننده

شماره تماس

9103-4208(021)

مکان برگزاری

بصورت مجازی از طریق پلتفرم  eseminar

مخاطبین:

کارآفرینان و فعالان تجاری

بازرگانان و اعضای محترم اتاق های بازرگانی

صنعت گران

سرمایه گذاران

علاقه مندان به کارآفرینی و کسب وکار

اطلاعات وبینار

استارت آپ (به انگلیسی: Startup یا Start-up) که فرهنگستان زبان و ادب فارسی معادل فارسی «نوآفرین» و «شرکت نوآفرین» در نظر گرفته است در وب‌سایت‌ها و منابع اینترنتی، تعاریف مختلفی برای تبیین مفهوم استارت‌آپ و اصول و مبانی مربوط به آن ارائه گردیده است.
در حال حاضر رشد شرکت‌های استارتاپی در دنیای صنعت و تجارت بر کسی پوشیده نیست ولی از سوی دیگر استارت‌آپ‌ها  مسایل و چالش‌های مختص خویش را دارند. کمیسیون استارت‌آپهای اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با همکاری مدرسه کسب و کار( اتاق بازرگانی تهران و دانشگاه صنعتی امیر کبیر) به منظور آشنایی فعالان تجاری و بازرگانان و اعضای محترم اتاق مشترک با مفهوم استارت آپ‌ها، چالش‌ها، نحوه سرمایه‌گذاری و فرصت‌های پیش رو برگزار می نماید.

اساتید و سخنرانان وبینار آشنایی با استارت آپ:

دکتر علی زواشکیانی

  • رئیس کمیسیون استارت‌آپ‌های اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه

      موضوع سخنرانی: چگونه به طور موثر سرمایه‌گذاری جسورانه انجام بدهیم!

مهندس محمدرضا بحرینیان

  • دبیرکمیسیون استارت‌آپ‌های اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه

      موضوع سخنرانی: آشنایی با تعریف استارتاپ، ویژگی‌های اکوسیستم استارتاپی و روندهای پیش روی آنها

مهندس مهدی اسکویی

  • مدیر اجرائی شتابدهنده تریگ آپ

   موضوع سخنرانی: شتابدهنده‌ها، مراکز کارآفرینی و خدماتی که آنها به بازیگران اکوسیستم استارتاپی می‌دهند.

سرفصل‌های وبینار:

  • آشنایی با تعریف استارتاپ، ویژگیهای اکوسیستم استارتاپی و روندهای پیش روی آنها
  • سرمایه گذاری خطرپذیر، نمونه های داخلی موفق، و نحوه ورود به عرصه سرمایه گذاریهای خطرپذیر
  • شتابدهنده ها، مراکز کارآفرینی و خدمات آنها به بازیگران اکوسیستم استارتاپی